AS TB 0 - 728x90
IMG 20251127 WA0005

Araşdırma nəticələri qəhvənin yaşlanmanı ləngitdiyini göstərdi

London Kral Kollecinin alimləri 436 nəfər üzərində apardıqları tədqiqatda qəhvə istehlakının bioloji yaşlanma prosesinə təsirini araşdırıblar. Məlum olub ki, gündəlik 3–4 fincan qəhvə içən şəxslərin hüceyrə yaşlanmasının göstəricisi sayılan telomerləri daha uzun olur. Bu isə həmin insanların hüceyrə səviyyəsində daha yavaş qocaldığını göstərir.

Redaksiya xəbər verir ki, tədqiqat nəticələri qəhvə sevənlərin bioloji yaşının kofein qəbul etməyənlərlə müqayisədə daha aşağı olduğunu ortaya qoyub. Alimlər uzun telomer uzunluğunu daha sağlam hüceyrə bölünməsi və yaşlanma prosesinin ləngiməsi ilə əlaqələndirirlər.

Mütəxəssislər bildirirlər ki, kofeinin müəyyən sağlamlıq üstünlükləri olsa da, onun həddindən artıq istifadəsi məsləhət görülmür. Onlar balanslı qida və ölçülü qəhvə qəbulunun orqanizmin ümumi vəziyyətinə müsbət təsir etdiyini vurğulayırlar.

Tədqiqatçılar əlavə ediblər ki, nəticələr hüceyrə səviyyəsində aparılan müşahidələrə əsaslanır və qəhvənin orqanizmin müxtəlif funksiyalarına təsiri üzrə araşdırmalar davam etdiriləcək.

AS 1 - 728x90
AS 3 - 728x90
AS 4 - 728x90
Reklamınız burada Mobil
© Redaksiya.
Məlumat və ya materiallardan istifadə etdikdə müvafiq keçidin qoyulması ilə Redaksiya-ya istinad etməyiniz mütləqdir.
DUNS: 933892479, MEDİA RN: BDE437CEF074D2
Slide Menu